رايانرايان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

عشق من عاشقم باش..!!!

تولد تکرار امیدواری خداوند است ،

بدون عنوان

1393/10/13 0:23
نویسنده : مامي رايان
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من.دقیقا 2سال و 9 ماهته و روز بروز بزرگترو شیطون ترو بلاتر میشی.مامان فدات بشه که چند روزه سرما خوردی و شربت میخوری-وقتی میریم خونه مادرجون کلی گریه میکنی شب نریم خونه و من با هزار ترفند بالاخره راضیت میکنم البته اکثرا با گریه'.الان پیشم خوابیدی یه خواب عمیق و من فقط بوست میدم تا سبک شم آخه از بس شیرینی دوست دارم بخورمت  فقط ،بوس عشق مامان تا مطلب بعدی-

پسندها (2)

نظرات (4)

ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:22
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
الی مامان آراد
17 دی 93 10:32
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 129 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی چون ما دیر شرگت کردیم هنوز رای جمع نگردیم
آیسان ، ترانه
17 بهمن 93 8:41
خیلی خوشگله حتما واسش اسپند دود کنید ؛؛؛ به وبلاگ من وخواهرم »ترانه «هم بیایید واز پست های وبلاگم دیدین کنید
مادر بزرگ
7 فروردین 94 21:29
----//---------██████ \\--\/--//-----██████ -\\-▌-//--██████████ --\\▌//----(▓)-----------(▓) ---\▌/----(▓)---◒►◒-----(▓) ----▌------(▓)---- = ----(▓) ----▌----------(▓)----(▓) ----▌-----(▓)----- ✺ -----(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ------------(▓)(▓)(▓)(▓)(▓) دوست خوبم سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید عزیزم تولدتت هم مبارک باشه